Miro Šmajda

30.07.2011 21:38

ROZHOVOR s Mirou Šmajdou

 

Co jsi dělal těsně před naším rozhovorem?

Udělal jsem si výborný ovocný salát, aby se mi dobře odpovídalo....

Jaké jídlo máš rád a co umíš sám uvařit?

Uvařit a upéct umím skoro cokoliv,
rád vařím hlavně ovocné a zeleninové exotické speciality.
Ovoce a zelenina,to je moje.
Vaření je moje obrovská záliba.

Dokážeš si jídlem spravit náladu? Jako my holky s čokoládou...

Ta na mě taky funguje, ale rači stres zaháním pistáciémi nebo banány.
Na smutek a stres mi nejvíc zabírá muzika,láska a příroda.

Ty máš dokonce přezdívku banán.

Nebo taky dortík jak si k nim přišel?

Banán proto, že je fakt miluju a denně jich sním strašně moc.
K Dortíku jsem přišel....Fíha,to je dlouhý a velmi vtipný příběh,kterému by jste museli věnovat snat celou stranu. Tak třeba příště.

Měl si někdy chuť ostříhat si vlasy?

Jo, někdy určitě. Ale pak si zas sáhnu rukou do vlasů a uvědomím si, že dlouhé je mám fakt opravdu rád.
Dohola bych určitě nikdy nešel.

Jaký film si pustíš když nemáš na nic náladu?

Asi bych sáhnul po nějákém seriálu. Třeba Dva a půl chlapa,Jak jsem poznal Vaší matku,Simpsnovi nebo Dexter.

Máš nějáky zlozvyk, kterého by ses rád zbavil?

Občas jsem nedochvilný.
I když teť už mnohem míň.
skoro bych řekl, že jsem se z této diagnózy už vyléčil.

Kdy jsi zjistil, že umíš zpívat?

Zjistil jsem to už jako  malinký chlapeček v jesličkách, naplno jsem se tomu začal věnovat až na gymplu....

Byla pro tebe superstár soutěží, nebo prostě šance na zviditelnění?

Byla to velká šance se zviditelnit, poznat kopec zajmavých lidí a nabrat nové zkušenosti, které v budoucnosti využiju.

 

 

(rozhovor je opsaný z časopisu)